Två bilder från idag


Skönt att ha någon att dela sysslorna med! Christoffer har dammsugat och jag har tvättat.


En promenad runt sjön har vi också hunnit med

Sju maskiner tvätt och ett dammsugat hem senare låg jag utslagen i soffan. Märktes att det inte var dammsugat på ett tag, för shit vad allergisk jag blev.. Även om vi har vädrat typ hela dagen, men det hjälpte inte :( Orkade med en promenad runt sjön även om jag flåsade som om jag sprungit maraton. Tänkte att lite frisk luft skulle hjälpa, men jag vet inte riktigt om det gjorde det. Vi åkte och köpte glass och maränger vid niotiden, bästa botemedlet mot typ allt. Åt det och skulle kolla The Bourne identity eller vad den heter, men Christoffer bäddade ner mig bredvid honom i soffan så jag sov hela filmen medan han kollade. Så blev väckt för snart en timme sen, Christoffer har nyss tagit en snabbdusch och nu ska vi kvällsrasta Nova innan läggdags. Bra på ett sätt att man är allergisk, då har man inga problem att somna för man är så sjukt trött.
 
Vi har vädrat i sovrummet hela dagen så jag hoppas att natten inte blir så jobbig. Jag vet ju i alla fall att jag troligtvis är bra imorgon, för jag blev bra mycket bättre den stunden jag sov på soffan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0