Årets sista dag

Då har vi slutligen kommit till årets sista dag! Jag tycker dock att nyår är rätt överskattat, men det kanske bara är jag :) Tycker det är mysigt att äta nån middag, kolla Grevinnan och betjänten (givet haha!) och sen vänta på att folk ska skjuta lite raketer vid tolvslaget. Är inte den som klär upp mig till tusen och springer runt på fest på nyår, har aldrig varit men kan ju dock inte säga om jag kommer bli så heller haha ;)

Har ju min skotträdda hund som man får sitta och passa på under dagen och även dagarna innan och efter nyår. Klart att man ska skjuta raketer vid tolvslaget men förstår inte folk som gör det annars, det är onödigt. 

Imorgon är det nytt år, och bara ett par dagar kvar tills jag fyller år och sedan åker hem till Gävle, som då ännu är mitt hem. Samma dag som jag kommer dit packar vi bilen full och åker hem till Gällivare, för från och med måndag nästa vecka är vi Gällivarebor. Overkligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0