Bra dag


Det är kallt ute.. Inte alls van!

Skapligt skönt var det att sova i en riktig säng inatt! Sov så tungt så jag hade huvudvärk imorse. Men det var en bra dag idag! :) Ser fram emot nästa år, hoppas att det blir ett bra år, men det tror jag. Just nu har vi alla förutsättningar! Skulle fota julbilder på hundarna ute idag med mamma, i -27 grader. Behöver jag säga att det inte blev några bilder haha? Mina fingrar frös sönder efter typ två minuter och Puma velade inte ens sitta på backen. Nova skakade som ett litet asplöv, haha stackars hundar. For till mormor och morfar och hjälpte till att klä granen och fotade Nova där istället.
 


Sen blev det hem och äta palt! Och så blev det paltkoma. Och sen har tiden bara sprungit iväg. Tusan vad fort det gått.. Jag är bra trött ikväll också, men ska upp tidigt imorgon med. Men på söndag kanske jag har tur och får sova lite :) Vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0