Då hann det bli december..

Vad tiden går fort alltså, inte många veckor kvar av detta år längre.. Ser fram emot när det börjar gå mot ljusare tider igen, inte så länge kvar nu :) Hoppas i alla fall att snön stannar kvar nu, för det blir så mycket ljusare ute då, och jag är på bättre humör när det inte är så mörkt och dystert.

Igår drog vi faktiskt på krogen lite sådär spontant, nykter haha... Första gången, jag är inte typen som går på krogen nykter. Men det var faktiskt trevligt! Även om jag var väldigt skeptisk... :P En piggelindrink fick jag dock i mig, som jag längtat efter i flera månader typ haha. Eftersom vi drog iväg så sent (typ strax efter tolv) så hann vi inte vara ute så länge men det var kul ändå. När vi kom hem flyttade vi på bilen och rastade hunden, sen kom Jesper och Emma hit och alla utom jag åt och så satt vi och surrade tills typ halv fem på morgonen skulle jag tro? Sen blev det läggdags, för jag var ju den enda som var pigg som vanligt. När alla är trötta är jag pigg, och när jag är trött så är alla andra pigga.. Kärringen mot strömmen är nog jag det.

Såhär såg våra fönster ut igår haha

Imorse snöade det ganska mycket ett tag

Traktorn har skottat massa snö precis utanför våra fönster, kul... Småungar som leker där ser rätt in hos oss..

På promenad imorse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0