Då var det lördagkväll

Håller inte riktigt koll på dagarna nå mer känner jag.. Idag låg vi kvar i sängen och myste rätt länge. Följde med och kollade på Christoffers sista innebandymatch här nere, och tusan vad nervös jag var för jag ville så gärna att dom skulle vinna när han spelade sista matchen :) Och vann gjorde dom, 6-3. Vi åkte runt och raggade banankartonger sen, men på Ica Maxi skulle dom ha 5 kr per låda, medan typ alla andra ger bort dom? Så vi handlade lite och hämtade några lådor på Citygross istället.


Det blev pepparbiff till middag och det var inte helt fel :) Sen har jag packat nån låda men det finns inte så mycket mer att göra längre. Och det stressar mig nå enormt! Vill liksom ha allt packat och klart, inte en enda liten pinal framme som egentligen skulle kunna packas ner. Men det får jag göra om någon vecka, så det blir nog bra. Har lite småsaker kvar i alla fall så nått ska jag då kunna sysselsätta mig med :) Borde börja packa väskan snart också, det har jag inte tänkt på än så länge.

Nu blir det filmmys i soffan resten av kvällen! 


Såhär såg det ut för ett tag sen, banankartonger överallt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0