Gällivare

Kom fram till Gällivare typ 40 minuter försenade idag. Tågresan gick hur bra som helst, skönt det :) Min lillebror hämtade mig, sen kom mamma och  vi for iväg och lät hundarna busa av sig innan vi åkte till mormor och morfar och hälsade på. Sen har jag bara varit hemma hos pappa under kvällen. -24,5 grader när jag var ute med hunden, det kändes.. Inte riktigt van! Skönt att det snart börjar gå mot ljusare tider iaf.



Imorgon har jag lite planerat men inte så mycket, får se vad som händer. Har varit så sjukt trött hela dagen, somnade nästan i soffan flera gånger ikväll. Borde ha lagt mig och skulle egentligen gjort det om jag kunde, men lärade vänta på sms så sysselsatte mig med att titta på de PH-avsnitt som jag inte sett. Och nu ska jag se ett till innan jag går och lägger mig, får se om jag är klokare då eller om jag lär vänta till morgondagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0