Hockeytorsdag

Idag har vi röjt upp i lägenheten, det är bara kvar att plocka lite kläder i sovrummet. Såg ut som ett bombnedslag för de senaste dagarna har vi typ lämnat allt framme bara. Sen fråga Christoffer ifall vi skulle på stan för han skulle få pengar av Mia efter att vi körde henne, men så ändrade han sig och åkte själv och köpte julklapp till mig så jag fick sitta hemma och uggla under tiden :) Sen kom Jesper och Dennis med han hit, och vi bjöd dom på ugnspannkaka.
 

Stal Jespers bild, det var fullsatt till hockeyn!
 
Senare kom det mer folk hit, och så kollade vi två perioder hockey. Sen skulle Christoffer träna så nu är det helt plötsligt tomt här hemma haha! :P Jag ska kila ut med hunden innan jag kletar på lite ögonbrynsfärg och sen hoppar in i duschen. Efter det ska jag glo lite teve tills herrn kommer hem, och bara för att jag är bra i allergin idag så har jag haft svag huvudvärk istället, och vill inte ta nå för de för jag har bara en tablett kvar. Och då kommer jag ångra mig den dagen jag har migrän och inte kan ta nå för de. Så bara att härda ut!
 
Önskar mig alvedon/bamyl och migräntabletter i julklapp, tack på förhand! ;) Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0