Julafton

Som vanligt så har julafton firats med mamma, pappa, Jonte, mormor, morfar och hundarna i Malmberget. En fin julafton, med god mat och paket! Det enda som saknades var såklart min kära pojkvän men efter dessa år så är man van vid att det är såhär, även om det såklart skulle vara mycket trevligare om man kunde vara tillsammans på julafton :) Jag är i alla fall glad att jag har båda mina föräldrar på samma ställe på jul (och alltid har haft), även om de är skilda sen många år tillbaka. Det här med att vara på två ställen på julen, eller att fira den två gånger tycker jag verkar så krångligt..
 



Är lite trött såhär efter allt firande och ätande haha.. Men klockan börjar ju bli sent, så ska rasta hunden och sen krypa ner under täcket tror jag. Kanske slår på ett PH-avsnitt och myser litegranna om jag orkar :) Känns konstigt på nå sätt att det är måndag, känns som helg. Blir nog en bra vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0