Söndag 23 december

Igår var jag hos mormor och morfar och hjälpte till i köket med lite inför julen. Hade dock inte sovit nå vidare på tre nätter så var rätt trött. När jag kom hem så tog jag en timmes powernap, och när jag vaknade så kändes det som om jag hade sovit i flera timmar :) Sen blev det kött till middag och sen tog jag bara det lugnt och glodde lite på teve fram tills läggdags.



Imorgon är det julafton, och de senaste månaderna har gått så fort så man har inte ens hunnit med! Om nio dagar är det nytt år? Känns helt overkligt.. Men längtar till efter nyårsafton, då känns det verkligen att det går mot ljusare tider :) Även om det redan har börjat. Ser så mycket fram emot nästa år, kommer förhoppningsvis att bli ett jättebra år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0