Packning

Idag har vi varit på stan och letat efter nå jag kunde ha på julafton. Hittade tyvärr inget passande men däremot så köpte jag två andra klädesplagg. Igår var vi också på stan och då köpte Christoffer sina julklappar. När vi kom hem så åt vi, sen har jag packat väskan för morgondagen. Eller väskorna. Fan vad mycket grejer... Hatar att åka tåg när jag har så mycket packning och dessutom en hund med mig. Men nu dröjer det säkert ett tag innan jag behöver åka tåg med hunden och massa packning igen och det klagar jag inte på!
 
Har dessutom packat ner det som var kvar i min garderob, det blev två banankartonger och fyra väskor haha. Christoffer har packat en del av sin också, det som gick nu. Så nu finns det ingenting mer att göra här hemma för tillfället. Känner mig dock stressad över allt som ska hinnas göras när jag kommer tillbaka men jag tror det går bra, har ingen tid att passa då egentligen så :)
 
Christoffer färgade mitt hår igår, eller ja på natten haha. Det blev bra! :) Nu ska jag gå ut med hunden och sedan ska jag dricka lite julmust och kolla på PH och ta det riktigt lugnt resten av kvällen. Är rätt trött efter att ha hållt på och packat i flera timmar. Men jag är glad! Och igår var en bra dag och det sitter kvar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0