13e februari 2012

Jag har precis kikat på hur väggordet såg ut på internet och insett att det faktiskt inte är lite snett som jag trodde först! Tyckte att "am" var högre upp än det andra men det är tydligen så det ska se ut upptäckte jag. Sen är det ju inte på millimetern rakt men det är ju inte bokstäverna i sig heller så det behövs ju inte. Det är i alla fall prick lika långt från första bokstaven till väggen och från sista bokstaven till väggen ;) Sånt är nogrannt! Syns dock inte eftersom gardinerna hänger olika (den ena mer rak än den andra haha), men det blir finare när vi byter.



Och när man ändå pratar om att byta gardiner så har jag verkligen lust att göra det och hänga upp alla tre, nya vita gardiner som vi har! Men jag tänkte vänta till lite mer framemot sommaren, eller våren, för det känns mer somrigt med vita gardiner. Men har ju som sagt det ena paret i sovrummet och jag har inga andra fina som jag vill hänga upp där om jag tar ner dom, och det är väl egentligen största anledningen till att jag inte byter gardiner i vardagsrummet hehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0