Alla hjärtans dag igår

Igår så var det min och Christoffers fjärde alla hjärtans dag tillsammans, men den första som vi faktiskt "firade" ihop. Det är nästan lite komiskt. Jag tycker att alla hjärtans dag är en fin dag, men tycker inte direkt att man måste köpa massa dyra saker åt varandra och sådär, utan mer att man bara ska göra något roligt ihop. Men ville jag att det skulle bli lite speciellt eftersom att det var våran första tillsammans, så jag hade iaf köpt en chokladask åt Christoffer ;)

Jag klev upp före honom och gjorde iordning frukost (varma mackor i ugn) och dukade fram. Vi åt frukost och sedan tog vi en långpromenad med hunden innan vi hoppade i duschen. Efter det gjorde vi oss i ordning och vid fyratiden kom Isak och Nathalie hit och så var de här ett tag innan vi for på Buddys och åt. Jag och Christoffer käkade kycklingfilé och den var riktigt god! När vi var klara åkte vi hem till oss och sen satt vi bara och pratade enda tills de åkte hem vid typ tolv, halv ett eller nått sånt.

Jag gjorde kväller vid typ tvåtiden tror jag, och har ingen aning om när Christoffer kom och la sig, var nog rätt borta när han gjorde det haha för jag kommer knappt ihåg det!


puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0