Big Brother 2012

Ikväll har jag börjat kolla på årets Big Brother på webbteve. Den enda kanalen jag saknar här hemma är givetvis tv11, där det går en massa program som jag alltid kollade på när vi bodde ute i Bergby. Nåja, tur att webbteve finns och att det görs såna här program som man kan titta på i brist på annat.

Och jag är absolut inte den första som stör mig på Hanna W, men hon är ju så patetisk så man måste kolla på Big Brother för att se vad hon gör. Jag får typ lust att ge henne en käftsmäll för att hon framstår som så fruktansvärt trög och blåst så jag skäms för hennes skull. Christoffer visade mig ett av hennes videoinlägg för en månad sen kanske, det som visades när hon skulle in i huset, och jag skämdes ihjäl redan då. Lite fel att ge en sån tjej ännu mer uppmärksamhet tycker jag, för det är ju precis det hon är ute efter. Hon spelar ju (hoppas jag) för att folk ska lägga märke till henne. Tycker bara synd om henne när hon inser att hon är vuxen och behöver ett jobb, och har en sån stämpel på sig för att hon var ung och dum en gång i tiden. Och sen den där gravida tjejen, ingen vill ju vara med i Big Brother när man är gravid och ska föda om en månad? Näe, BB vet verkligen hur man lockar tittare. För oavsett hur mycket man stör sig på det så man måste ju bara kolla.

Har börjat på avsnitt nummer tre nu, alltså gårdagens avsnitt. Ska se klart det och får se om jag orkar kika på dagens, är inte ens trött fast jag klev upp i bra tid imorse. Kanske för att jag la mig så tidigt igår då men.. Imorgon ska jag också upp i tid, så tänkte inte vara vaken allt för länge. Men det är ju lätt att snöa fast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0