Dagen idag

Idag åkte vi iväg till Christoffers mormor och hälsade på en sväng. Fick med oss massa mat hem, det är alltid bra. Sen vid femtiden så åkte Christoffer därifrån till träningen medan jag och Jesper gick och handlade lite innan vi åkte hem. Stod och pratade med grannen ett tag i trapphuset och sen hann jag bara in genom dörren och hämta hunden och ut för att rasta henne så kom Christoffer hem.

Så det blev middag för oss vid typ halv sju-tiden tror jag det var, Thomas kom hit då och vi kollar på Irene Huss nu medan Christoffer sitter vid datorn och spelar. Det blir en lugn hemmakväll ikväll, inget ovanligt längre i och för sig :P Jag är så jäkla trött så jag hade kunnat lägga mig och sova nu men det ska jag inte göra ännu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0