Dumma arm/armbåge

Har precis klivit upp ur sängen igen och tagit en alvedon. Har så fruktansvärt ont i armen så det finns inte!! Kan inte sova, det gör ont hur jag än vrider och vänder på den och jag kan verkligen inte slappna av :( Christoffer har försökt massera men kommer liksom inte åt där det gör ont så det blir ingen skillnad, känns som att det är under benet.. Det är som ungefär ovanför armbågen, vet inte hur man ska beskriva. Ont nå så inåt h-vete gör det i alla fall, så jag hoppas att alvedonen verkar snart så jag kan få sova. Är hur trött som helst.


Kommentarer
Postat av: Frida

Svar: Tack så mycket för dina uppmuntrande ord, alltid skönt att höra när det är jobbigt och man saknar varandra! :) Oj tre år är lång tid! Hur länge har ni varit tillsammans nu? Men det kommer helt klart vara värt att få bo ifrån varandra för att sedan bo ihop och gifta sig.

2012-02-17 @ 10:35:21
URL: http://fridacsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0