Idag mår jag piss

Är fortfarande helt tung i huvudet, lite halvsnorig och allergisk och ögonlocken känns tunga. Känner mig helt mörbultad, överkörd ungefär. Jävla allergi :( Har ändå skött min medicinering bra och precis som jag ska, så fattar inte varför det blev såhär.. Är väl bara att acceptera att allergin slår ut ändå fastän man äter medicin.

När jag klev upp imorse gjorde jag tacofärs av köttfärsen som vi hade kvar i kylen för jag såg att den snart gick ut, sen gav jag hunden mat och rastade henne och sen störtdök jag ner i sängen igen och har nyss klivit upp. Skulle vilja sova hela dagen när jag känner mig såhär, men tyvärr så blir det inte bättre av att sova och jag måste sortera tvätten eftersom vi har tvättstuga ikväll. Christoffer har åkt till Vittersjö för att lämna tillbaka bilen så jag kan ju inte heller få någon hjälp.. Men det är inte hela världen, bara att bita ihop! Men allt är så tungt när man inte mår helt bra själv.



Solen lyser och vi har knappt någon snö kvar - då vill man ju vara ute! Men det har jag ingen ork till när jag mår såhär. Det är verkligen stooor skillnad motför några veckor sedan då det var snöstorm. Nu är det snö kvar mest där det ligger skugga om dagarna, fast det är ju inte slaskigt ute utan det har ju frysit på det som ligger kvar.

Jesper var på Ikea igår och köpte med ett par vita gardiner hem till oss som jag ska ha i sovrummet, så jag vill ju såklart sätta upp de!! Men det orkar jag ju inte om jag mår dåligt.. Jag vill sätta upp de vita gardinerna i vardagsrummet också, för nu känns det som vår ute, och då vill jag ha vita ljusa gardiner inne :) Lite väl tidigt att tänka vår redan är det ju dock, men nu tror jag inte att det ens kommer att komma tillbaka nå mer snö? I alla fall inte någon som blir kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0