Jag vill rätt så mycket just nu

Jag vill köpa kakeldekor till köket och badrummet. I köket hade jag velat ha svart kakeldekor över hela, men vi har 60 kakelrutor i köket så det blir grymt dyrt... Så får fundera ut nå annat lite billigare alternativ istället! I badrummet vet jag inte vad jag vill göra för nå, men hade velat ha nå gulligt kakeldekor! Får spåna vidare på det.

Sen vill jag också sätta upp nyckelskåpet och spegeln i hallen, och även tavlan i vardagsrummet. Men tyvärr får vi inte tag i nån borrmaskin, måste gå förbi Din Bostad nån dag och fråga om dom har nån att låna.. Dessutom vill jag fixa nått mer på väggen i köket där klockan hänger, frågan är bara om man ska ha en hylla där, eller hur man ska hitta några fina tavlor? Funderar på att fixa små canvastavlor med eget motiv, det kan bli fint!

Jag vill också köpa väggord och måla om tavelramarna till vita inne i sovrummet. Och kanske några svarta också i vardagsrummet? Jamen det är mycket jag vill nu, önskar att jag vann på lotto så jag kunde ordna precis allt jag ville här hemma. Men i framtiden så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0