Kvällen

Det blev inte att tvätta idag, jag orkade verkligen inte... Mår i alla fall bra nu och det är skönt, ångrar såklart att jag inte tvättade och hade gärna dragit igång ett par maskiner nu men det går ju inte direkt för sig ;) Har i alla fall sorterat tvätten så imorgon ska jag tvätta om det är ledigt. Orkade i alla fall rensa och sortera lite i klädkammaren uppe på hyllorna så nu är det ordning och reda! Samma sak i garderoben längst in i sovrummet, nu kan man gå in dit och öppna byrån som står där inne. Duktigt av mig. Fast jag var helt sluuut när jag var klar, därför jag inte hade ork till att tvätta ikväll.

Vi har kikat på Kontoret och Timeout och nu ska jag vänta på att det går att kolla på dagens Big Brotheravsnitt på webben och kika på det innan det blir läggdags. Imorgon hoppas jag på sol och fint väder så jag kan ta med mig kameran, hunden och herrn ut och promenera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0