Läggdags

Ligger i sängen och spelar nå spel på Christoffers telefon och bloggar eftersom internet på min dator inte velade samarbeta helt plötsligt. När jag hade 3 min kvar att se på Big Brother också såklart.

Idag var vi på Fjällbacken och hämtade ut paket och köpte silverschampoo och sen var vi på Dollar store en sväng. Christoffers mamma och Jari var förbi och sen har vi ätit, duschat och tokat oss som vanligt. Det luktar bacon och ägg (våran middag) i hela lägenheten haha fyfan. Jesper är här och pojkarna spelar. Jag och vovvsi ligger i sängen, önskar jag var lika trött som henne men kan inte somna än...
 


Lägg märke till läppen som ligger på min arm haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0