Lördagkväll

Jag har ätit för ett tag sen och i brist på annat tittar jag på Postkodmiljonären i väntan på att Gladiatorerna ska börja. Men idag får jag titta på det ensam :( Har fortfarande inte badat men tänkte göra det efter Gladiatorerna istället så har jag något att fördriva tiden med medan jag väntar på herrn. Har fortfarande ingen aning om när han kommer hem, men bilen blir kvar i alla fall. Det var tydligen inte bara bakaxeln utan även den NYA växellådan som var trasig, fan vad less jag är. Och Christoffer är nog spyless skulle jag tro.. Men på måndag lär han ringa och höra om garanti och sånt där på lådan, blir garanterat en massa tjorv för att skicka tillbaka den osv. Blä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0