Mardrömmar

Det borde inte vara möjligt att drömma äckliga otäcka drömmar. I måndags kollade vi Nip/Tuck innan vi gick och la oss. Har aldrig sett ett helt avsnitt av det tidigare så vet inte vem någon är eller vad de heter eller så. Avsnittet handlade i alla fall om nån kirurg eller vad han är, som opererade sin dotter och under operationen blir han knivhuggen av nån galen tant och håller på att förblöda samtidigt som hans dotter nästan dör i operationssalen. Det var vad vi såg, och sen frågade Christoffer mig om jag hade köpt nån present åt han till alla hjärtans dag, och om det var godis så ville han ha det direkt för klockan var efter tolv och han var godissugen haha :) Men han fick ingenting och vi gick och la oss.

När vi somnade så drömde jag, och det var så otäckt så ja fyfan... Drömde i alla fall att det var Christoffer som blev opererad och allt var som i filmen, fast det hände hemma i pappas vardagsrum. Kirurgen blev knivhuggen och förblödde och jag ringde 112 och det kom två ambulanspersonaler och konstaterade att kirurgen hade dött och då satte de sig i soffan och gjorde ingenting. De kollade inte ens på Christoffer som låg bakom soffan för dom sa att han inte levde nå mer. Och jag blev helt förstörd, och ångrade mig så mycket att han inte fick sin chokladask när han tjatade för nu skulle han ju aldrig få den eftersom vi inte fick uppleva alla hjärtans dag tillsammans.

Vaknade upp livrädd av att jag höll på att krama ihjäl Christoffer ungefär haha. Vad sjukt att man kan drömma om saker som man ser/tänker/är med om egentligen, och att de alltid blir helt konstiga när man drömmer om det.. Men ja, alla vet ju hur verkliga drömmar känns även om de är helt orealistiska. Jag vågade inte ens röra mig i sängen fast jag visste att allt var en dröm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0