Nu är pojkarna blonda



Lite silverschampoo på det där så blire bra ;) Två blonderingar på båda, sen blev det så. En del gula nyanser, mest i Jespers hår eftersom att han hade så mörkt från början, Christoffer hade ju ändå bara en fet utväxt så. Så blir att köpa silverschampoo senare för att få bort det. Ska låta Christoffer ha inpackning i håret imorgon, det är rätt så slitet efter massa blonderingar. Vi lär ju köra två stycken varje gång han blonderar det så det sliter ju hur mycket som helst. Några hårpackningar och sen kanske det ska se någorlunda bra ut igen.

Nu är det min tur att hoppa i duschen, eller ja så småningom när jag orkar.. Tänkte också ha i hårinpackning så jag gör nog det imorgon om jag inte orkar idag. Är lite småtrött efter att ha färgat hår fyra gånger och sköljt ur färg + satt i efterbehandling lika många gånger...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0