Onsdag, 2012.02.03

Idag klev vi upp och tog en dusch och sen städade vi i lägenheten och diskade. Sen gjorde jag plättar till lunch och sedan så har mitt kära hjärta varit på arbetsintervju och då passade jag på att ta en tupplur och sova bort huvudvärken när han var borta. Hade egentligen tänkt fördriva tiden med en långpromenad med hunden men det sket ju sig. Jag har fan huvudvärk hela tiden!! :( Igår var första dagen på flera veckor som jag inte hade huvudvärk på hela dagen, och tänkte att det kanske hade släppt nu men när jag vaknade imorse så vaknade jag såklart med huvudvärk.. Riktig jävla migrän också, hur kul är det? Det förstör verkligen mina dagar/kvällar och har gjort det alldeles för många gånger nu. Håller det i sig så måste jag gå till läkaren och kolla upp det.

När han kom hem så väntade vi på att Jesper och Elin skulle komma för Jesper skulle bjuda på mat. Fläskfilé och potatisklyftor med pepparsås vart det, fast jag hade pommes och beasås till för jag är spyless på det andra. Jesper var för lat för att laga maten så Christoffer fick vara kock istället och jag hjälpte kanske till litegrann och såg till att allt fett blev bortskuret från köttet ;)


Mitt finaste bästaste hjärta framför spisen idag


Sen strandade vi i soffan och kollade på The dark knight som började klockan nio, faktiskt en bra film trots att det inte är nån som jag hade valt att se. Missade dock slutet på filmen för Jesper och Elin gick hem vid halv tolv och Jesper diskade inte innan, så jag gjorde bort det direkt så jag slapp bli trött och inte orka diska och sen behöva göra det imorgon. Skönt att ha det bortgjort, och rent och fint hemma :) Nu ska jag göra te och slå på dagens avsnitt av PH och sen blir det kvällrastning av hunden innan det är läggdags. Eftersom jag sov två timmar på dagen så är jag inte ett dugg trött nu, men det kommer väl det också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0