Snusfabriken har öppnat

Har tvättat kläder hela dagen, ungefär. Torkrummet går inte upp i fulla tempen fortfarande, men jag orkar inte bry mig. Första tvätten har hängt där i sex timmar och känns inte helt torr. Skitroligt, jamen absolut. Dessutom (som om inte det vore nog) så har vi fått sällskap i torkrummet. Och inget trevligt sällskap - silverfiskar!! FYFAN! :( Det kryper i kroppen när jag tänker på att såna där äckel umgås med våra kläder. Men eftersom de inte kan flyga så är det ingen fara för de når inte upp till kläderna som hänger i taket. Dock så tog jag en liten vagn man lägger kläder i och körde över en äcklig silverfisk och en bäbis-silverfisk hehehe.


Mina kåmpizar nere i tvättstugan ♥ haha fyfan det kryper bara jag tänker på dom!!

Ska ända skaka av kläderna när vi tar upp dom sa mamma, så dom inte följer med upp hit till lägenheten. Såg inte riktigt vad det var först så nu sist när jag var med så fotade jag med mobilen bara för att se.. Och ja, det syntes ju hur tydligt som helst att det var silverfiskar. Skulle nog inte ha fotat... Fast mördade ju den jäveln efteråt ändå så ;)

Sen har pojkarna dragit igång snusfabriken här hemma. Hittills en halvtimme avverkat av totalt 36 timmar i ugnen. De gör alltså eget snus, och jag hoppas att det duger för herrn för det är så otroligt mycket billigare. Inte ens 8 kr/dosan sa Jesper att det blir när man gör eget av det där. Det är sex såna dosor för att komma upp i priset av en köpt dosa. Ja, jag är då glad att jag varken snusar eller röker för det är ju verkligen snordyrt. Tjugo över elva imorgonkväll så ska lådorna tas ut och det ska tillsättas nå molijox och sen ska det stå i 12 timmar igen. Det luktar apa i hela lägenheten, eller unken ullstrumpa som jag skrev på facebook haha!


Lär påpeka (innan någon börjar undra) att det faktiskt är ett saltkar i vänstra hörnet även om det ser ut som något annat hehe!


Någon som är sugen på lite chokladbollar? Eller jaha, det var visst inte chokladbollar...


Dessa lådor står i ugnen just nu!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Jo de säger att det luktar fan när man har snuset i ugnen och att lukten aldrig riktigt går ur den heller.

2012-02-28 @ 23:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0