Städfredag

Vaknade vid halv tio imorse när Christoffer åkte iväg så jag klev upp då, efter att ha lyckats få nästan fyra timmars sömn när min arm slutade göra ont. Konstigt nog var jag faktiskt pigg när jag klev upp trots att jag sovit så lite, kanske berodde på att jag sov så många timmar natten innan hehe? Jaja, blev inte så mycket mer än att rasta hunden och glo lite på teve fram tills klockan var tolv. Då höll jag på att somna så jag tog en liten powernap då.

När jag vaknade så städade jag upp lite och diskade. Det är konstigt att det ser ut som att det är huuur mycket disk som helst men när man väl diskar så är det inte det. Men det ska man ju inte klaga över! :) Sen gjorde jag lite pommes som jag har ätit nyss, för det blir så sen middag idag eftersom Christoffer kom hem och var hemma i 2 minuter och så drog han iväg på träning nyss.

Ska i alla fall dammsuga och vädra i sovrummet för nu är jag så jävla allergisk... Sen ska jag diska det som blev efter att jag åt nu, boka tvättstuga, hämta upp en till sittdyna i källaren från gamla soffan som ska bli en till hundbädd så hunden har två, och efter det kanske duscha. Eller så gör jag det senare. Men nu ska jag göra ett ryck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0