Tvättstuga

Idag tog jag en långprommis med Nova och busade lite, sen när vi kom hem hade Christoffer diskat :) Han är i stan just nu och jag håller på att tvätta. När han kommer hem så ska vi äta, och sen ska han till Rörberg på isracing. Hade också velat följa med men får försöka följa med framöver istället.

Så blir väl hemma själv ikväll, vet inte riktigt när Christoffer kommer hem efter isracingen. Ska försöka tvätta så länge som möjligt så att jag är sysselsatt, men får se om torkrummet fungerar.. Vaktmästarna trodde att det inte funkat i helgen eftersom all värme har gått åt till att värma upp elementena i lägenheterna, och att det borde fungera som vanligt nu. Men jag hoppas att få tvätta de sex maskiner som jag har tänkt i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0