Handla och mäta sträckor

Vi har nyss kommit hem efter att ha promenerat till Tempo och handlat mjölk, vovvsi fick följa med och komma ut på en promenad hon med. Kom på att man kan ju mäta på Eniro hur lång en viss sträcka är, så kollade hur långt det är till affären och det är ganska precis två kilometer fram och tillbaka. Skönt med en liten promenad, men det blåste sjukt kallt och har gjort det hela dagen.. När jag ändå höll på så var jag bara tvungen att kolla hur långt det är runt den nya sträckan som vi brukar promenera också. Intresseklubben kan ju anteckna det ;)

Klockan nio ska jag titta på Biggest loser Sverige och innan det är det Lyxfällan. Sen när jag kikat klar så ska jag diska färdigt. Jag började med det tidigare idag men blev irriterad så jag slutade hehe.. Måste ta en allergitablett nu för det kliar som tusan i näsan :( Jättevärt inlägg också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0