Sovit ut

Igår gick jag och la mig ungefär 21.10 och har alltså sovit 15 timmar, ändå var jag trött när jag vaknade haha? Det börjar dock rätta till sig nu. Jag kan ju i alla fall inte klaga på att jag inte får sova ut, för nu har jag verkligen gjort det. Och det känns skönt!

Idag blir det att tvinga herrn att plocka upp sina kläder från golvet i sovrummet. För en gångs skull är det bara hans kläder som ligger på golvet, håller mina på stolen ja ;) Sen ska jag höra om han orkar dammsuga, jag gjorde ju det i lördags men det har kliat som attan i näsan tidigare idag så det kanske börjar bli dags. Nu ska jag rasta vovvsi igen, sen göra iordning en sen lunch/tidig middag eftersom det inte har blivit någon frukost idag. Korv och stuvade makaroner har jag i alla fall bestämt att det ska bli! Hoppas mjölken räcker bara, annars blir jag ledsen i ögat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0