Tattoos

Hittade precis hela texten till det stycket som jag har tatuerat in. Har inte läst hela texten många gånger (utan bara ett stycke utav den), men den är så sjukt jäkla fin ♥ Läser den en miljon gånger om, och känner fortfarande likadant varje gång.

Efter att ha kollat ungefär trettio sidor på Tattoologist så har jag skissat fram min kommande tatuering. Yepyep, jag gjorde det till slut. Eller ja, jag går i alla fall i tankarna om att det ska bli just den. Som för i övrigt också är en text, och som jag vill ska sitta på foten. Funderar dock på ett annat ställe eftersom det lätt nöts bort på foten, och ska tydligen göra grymt ont att tatuera där. Men än så länge vet jag inget annat bra ställe, så får fundera vidare på nå bra! 

Jag är hur taggad som helst, men frågan är bara om jag vågar? Blir nervös bara jag tänker på det, men givetvis så har man ju glömt bort hur otäckt det kändes första gången. Och denna blir ju också liten och tunn, så det kan ju inte vara så farligt? Fast det känns lite småäckligt om jag ska göra den just på foten, plus att jag är hur kittlig som helst. I alla fall så är det nog bättre att vänta till lite varmare väder ute innan man gör den, så man slipper ha tjocka skor på sig med en nytatuerad fot. För har man hund så måste man ju trots allt ut oavsett. Men när jag tänker efter så ska jag nog fundera ut nå annat fint ställe! Nyckelbenet är verkligen skitsnyggt, men vet inte om jag vill ha en så synlig tatuering..


Min tatuering ganska precis nyss! Helt färdigläkt, men det tog lång tid faktiskt. Dock inte lika fet stil i verkligheten, men har mixtrat lite med bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0