Vittersjö

Idag var Christoffer iväg och kollade på isracing, en minnestävling för en som körde ihjäl sig förra året. Hade också velat vara med men det är ju så snabba ryck när man ska iväg nånstans så det blir lite för lite med tio minuter till att hinna till bussen när man lär äta frukost och rasta hunden. Nåja, kommer säkert fler gånger.

Vid fyratiden hämtade Leif och Christoffer upp mig och Nova och vi åkte ut till Vittersjö. Där fikade vi lite och så kom vi fram till att jag och Christoffer ska få en sängstomme till en dubbelsäng av Leif bara vi köper egna madrasser, så det blir nog jättebra, slipper vi köpa det :) Sen ska vi även få ett köksbord i furu av honom så nu ska jag kolla lite på Ikea om det finns några hyfsat billiga stolar som passar till, annars blir det väl nå begagnade eller nått sånt.



Fick med mig två fleeceskjortor hem från Vittersjö också och jag har flyttat in i den ena nu, så grymt skön! Så jag sitter i den och har dessutom yllesockar på mig nu, skönt att slippa frysa ;) Kommer nog i princip att bo i dom här fleecetröjorna resten av vintern skulle jag tro!

Leif jobbar natt så han skjutsade hem oss innan han åkte till jobbet och passade på att kolla lägenheten eftersom han aldrig har varit här förut. När han åkte kollade vi Gladiatorerna och sen lite James Bond, men vi gav upp rätt fort. Nu har jag tänkt prova baka en sockerkaka utan ägg, får se vad det blir av det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0