Trött tjej

Sen sist så har jag faktiskt gjort allt som jag skulle, riktigt duktigt! Eller det var Christoffer som dammsugade, plus att han lagade mat till oss :) Efter det kikade vi lite på Get smart på trean, den första filmen som vi såg på bio tillsammans. Tre och ett halvt år sen är det, men biobiljetterna har jag kvar haha! Sen kom Isak och Nathalie förbi och dom var här till typ klockan ett, då tog jag och C kvällsprommisen med Nova och nu sitter vi vid varsin dator.

Ikväll känner jag mig lite konstig på något vis, vet inte riktigt vad det är.. Jag är lite småtrött (eller rätt så trött, rättare sagt) men jag ska vänta på Christoffer innan det blir läggdags för min del för jag vill verkligen inte lägga mig ensam idag känner jag, av någon konstig anledning. Hjärtat sitter och spelar och jag tänkte låta han göra det ett tag till istället för att tjata på att det börjar bli läggdags. Han respekterar mina intressen så jag lär ju respektera att ett av hans är att sitta och spela halva nätterna ;) Även om jag faktiskt allra helst hade velat krypa under täcket typ nyss.


<3


För att fördriva tiden ska jag kika runt på lite olika hemsidor, typ Gina tricot, Ikea och sånt där. Jag har shoppingbegär. Och det fanns massor på Dollar store som jag hade velat köpa, typ tavelramar och lite annat smått. Trodde att jag kanske skulle ha turen och få pengar idag, men självklart blir det ju inte så när man vill det! Så jag får dom på måndag och det är nog lika bra, men till veckan får det nog gå åt någon krona till nått nytt! Dock inga kläder eller en ny säng som jag helst av allt hade velat ha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0