En sväng ut till Vittersjö

Solen gick i moln, det blåste kallt nå så inåt helvete och brasan halvbrann på sista veden när vi kom till Vittersjö. Nåja, vi fick oss varsin korvbit innan vi gick upp till Leif. Kom iväg lite väl sent jämfört med var vi hade tänkt för Christoffer lära ta det lugnt när han kom hem eftersom han åkte på en lättare hjärnskakning på matchen så han spelade aldrig klart den. Åkte i alla fall hem från Leif vid sextiden och då tryckte vi i oss chili con carnen som blev över efter gårdagen.

Blev hur jävla allergisk som helst mot katten, och det var jag inte förut när Christoffer bodde hemma så det märks ju att man träffar katten mycket mer sällan nu... Därför blir jag så allergisk. Så sitter här nu och är snorig och det bränner i näsan. Alltid lika kul. Och givetvis nyser jag ju fem gånger var femte minut eller nått sånt haha... Och skallen känns helt tung. Har i alla fall tagit allergitablett när vi kom hem, men funderar på att ta ännu en till nu.


Sickan för snart två år sedan. Synd att jag ska bli så allergisk mot henne nu för tiden!

Klockan åtta började Gladiatorerna och detta var nog det bästa avsnittet hittills tyckte vi! Var med en kille som vägde 120 kilo så han hade ju lite att sätta emot gladiatorerna och tog poängrekord så nu var det ju faktiskt lite underhållande haha! Efter det kollade vi Sing along, minns att jag såg det nångång för länge sedan. Fast tyckte inte det var så bra, men vi kollade på det iaf. Nu sitter vi vid varsin dator och jag halvkollar på Släkten är värst. Har varit sugen på en kaloribomb från Max, alltså en lyxshake, så jag ska höra med Christoffer om vi ska tjocka oss lite senare hehe. Om jag inte mår och ser ut som nu då alltså, då vill jag helst inte visa mig ute haha... Kanske skrämmer iväg folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0