Våren kom förbi en sväng

Idag blev det långpromenad med vovven i finvädret. Det skriker verkligen vår ute och det är hur härligt som helst :) +6 grader och jag frös inte ens fastän jag gick i löpertightsen och öppen jacka. Och jag fryser alltid kan jag ju tillägga. Christoffer hade vårjackan på sig och hunden blev alldeles lerig. Inte alltför kul men det känns ju vårigt när det blir så i alla fall haha!



Det vräkte ner hur mycket snö som helst inatt, men det kan man ju knappast tro idag för det är bara slask nu. Hoppas att det här håller i sig till helgen i alla fall för då är det marknad i Ockelbo och jag vill inte frysa ihjäl när vi ska dit. Men vi får väl se om man har sånt tur :)

Har ätit plättar till middag idag och snart tar vi en promenad till Tempo och pantar burkar och köper frusna bär så jag kan göra smoothie. Sen blir det gårdagens Big Brother-avsnitt och om jag har tur så kikar jag väl på kvällens avsnitt också. Men det har ju tjorvat och segat två dagar i rad så får väl se om det läggs ut innan jag har somnat. Dessutom ska jag ta ett bad senare idag, ska bli något skönt!


Kommentarer
Postat av: BodenNattis

Men fy fan! En bekant hade mätt 1,30m här där det var orörd snö liksom på en åker... Undra när vi får vår som eran. Dock var det väldigt varmt idag +1 och hettande sol. Lökade i dunjackan. Kanske närmar sig?

2012-02-28 @ 20:52:21
URL: http://www.nabo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0