Dagen idag var en kort dag

Sov till halv sex idag och hela dagen var ju förstörd, men migrän är fan inte att leka med! Hade fortfarande migrän och var spyhungrig när jag vaknade, och Christoffer hade ätit panpizza och inte tänkt på mig så jag blev hur grinig som helst såklart ;) Dessutom höll dom på att packa snusen i dosor så jag lärade springa på toa och försöka spy när jag kände lukten.. Kanske inte direkt den lukten man vill känna när man redan är spyhungrig. Igår när Jesper öppnade en köpesdosa så tyckte jag fan att det luktade gott, för jag var så äckligt less på snus(k)lukten här hemma. Då är det illa, för jag tycker INTE att snus luktar gott i vanliga fall..


Här packas det snus... Gott luktar det inte vill jag lova!

Pappa skrev att snuslukten aldrig riktigt går ur ugnen sägs det så jag har varit lite orolig idag och haft fönstrena på vädring och ugnsluckan öppen. Känner ingen snuslukt därinne nu men det kan ju hända att det kommer när man slår på den. Hoppas verkligen inte, för jag googlade och läste om folk som verkligen försökt göra allt, haft i vitlök, ättika osv i ugnen men snuslukten var kvar ändå :o Någon hade fått byta ugn till och med... Bara hoppas på att den inte sitter i för oss, då blir jag fan ledsen.

Blir väl uppe hela halva natten när jag sovit så länge... Men nu ska jag hoppa i duschen för jag känner mig inte helt fräsch som sovit med kläderna på osv. Färga ögonbrynen och leta på nån ansiktsmask ska jag också göra tror jag :) Och sen blir det kvällens BB-avsnitt om det nu kommer ut på webben.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0