Helgen

Igår var Jesper här typ hela dagen, Christoffer hade match också och dom vann, plus att han gjorde ett mål så han var lite smånöjd ;) När han kom hem så blev det middag och efter det intog vi soffan, inväntade Gladiatorerna och tog nån mysöl. Blev teve hela kvällen, till typ vid ett tror jag. Jag la mig vid två men somnade inte förrän vid tre, vet inte riktigt varför.. Christoffer hade somnat på soffan och jag väckte han typ tjugo gånger innan jag skulle lägga mig och sa att han skulle lägga sig i sängen om han skulle sova, men han gjorde inte det så jag lessnade till slut och lät han sova där.

Borde åtminstone ha lagt en filt på han men jag tänkte inte på det, för han var iskall när han kröp ner i sängen med mig imorse. Värmen funkar inte som den ska i lägenheten, jag sitter med täcket i soffan och Christoffer har tjocktröja på sig, och det hör inte till vanligheten för han fryser verkligen aldrig. Men till och med han tycker det är kallt nu! Vi har då under 20 grader i lägenheten, så lär väl ringa imorgon och fråga när dom har tänkt fixa de.

Vi trotsade kylan och var ute på en timmes promenad men Nova alldeles nyss. Vi gick samma väg som vi gjorde i förrgår, nått nytt som vi hittade. Har gått runt och kollat på hus, pratat och busat med hunden :) Nu ska jag börja kika i frysen vad det blir för mat idag, och så blir det att dammsuga hela lägenheten också för jag var så jävla allergisk imorse och det vill jag inte bli igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0