20 år var det, ja!


Det här fick jag från familjen idag, plus en navelstav i äkta guld som jag har i naveln nu.

Idag blev jag 20 år. Får gå på systemet, men det är väl i princip det enda nya. I Gällivare kommer jag ju inte ens in på krogen haha, för de har ju ändrat till 21/23 år, tycker synd om de som bor kvar här.. Och speciellt de som fyllde 18 efter att krogarna ändrade. Nåja, förutom det på bilderna så har jag ju även fått två par skor tidigare, och ett presentkort på Ikea (fick hälften av pengarna till jul och hälften på födelsedagen) :) Vi har ätit tårta och fikat bullar som pappa bakade igår, jättegott! Men när vi kommer hem så ska jag sluta äta massa sliskigt och gott i veckorna. Hoppas jag kan börja springa direkt vi kommer hem, skorna var sköna som tusan! Har försökt gått in dom idag så jag inte ska få skavsår.



Tycker det var kul att alla samlades och fikade här, det var länge sedan! Sist var på min student. Extra kul är det ju för att man inte träffar alla så ofta nu för tiden när jag har flyttat. Är jätteglad över mina fina presenter ♥ Det kunde inte ha blivit bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0