2012-01-11

Dagens löprunda gick bra. Kändes inte lika tungt som igår, och jag var under minuten snabbare idag. Vet inte om det känns som om det börjar ta sig, men det kommer nog framöver, tycker fortfarande att det känns jäkligt tungt ;) Det jobbiga är att ta sig ut, och sen komma halvvägs hehe, sen blir det lättare!

Skulle även vilja köpa hem en våg för att se lite resultat framöver. Även om det nu bara är bra att vi inte äger någon våg för jag blir alldeles för fixerad vid vågen och väger mig för ofta och blir grinig om jag inte har gått ner det jag trodde/ville. Men det är kul att väga sig någon gång då och då för att se resultat och att man börjar ta sig någonstans. Godiset har jag dragit ner på och ska göra det ännu mer. Åt popcorn här för någon dag sen men märkte att det inte ens var gott.. Fast jag är fortfarande rätt sötsugen ofta, men försöker göra en smoothie istället för det är så mycket nyttigare.


Kommentarer
Postat av: Mommo

Stå ut snart känner du vad skönt det är men tag det inte för hård för då tappar man lusten jag vet att du klarar det tänk positivt kram du är duktig

2012-01-11 @ 18:13:43
Postat av: Anonym

Stå ut snart känner du vad skönt det är men tag det inte för hård för då tappar man lusten jag vet att du klarar det tänk positivt kram du är duktig

2012-01-11 @ 18:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0