Hemma i Bomhus

Det är grymt skönt att vara hemma, även om jag inte riktigt har landat ännu känner jag. Sov från halv åtta till strax efter ett, men man känner sig inte utvilad ändå. Det tar verkligen på krafterna att åka tåg och försöka sova där, lyckades bara sova en timme sammanlagt.

När vi kom hem öppnade vi all post och rensade på köksbordet, sen gick jag och la mig och när jag vaknade så fortsatte jag plocka lite och diska undan nå glas som låg i disken. Sen har vi varit på posten och hämtat pappas julklapp och en födelsedagspresent till mig från min farbror, hans fru och deras döttrar m. familj. Så nu har vi en ny fin duk på köksbordet :) Julklappen ska jag skicka till pappa idag eller imorgon, den kommer ju ändå så inte fram förrän nästa vecka så.

Nu ska vi snart åka och handla, men Christoffer sover på soffan för han sov ingenting när vi kom hem. Var något skönt att sova i sin egna stora säng! Ska faktiskt ta och byta sängkläder nu tror jag, och låta C sova ett tag. Men sen ska vi handla och jag tror då att det blir tidig kväll för min del idag.


Trött kille!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0