Läggdags och fullt ös imorgon

Ska gå och lägga mig nu. Imorgon är det hemfärd till Gävle. Det känns lite konstigt ändå, har varit borta i nästan tre veckor. Men samtidigt så känns det inte som att jag bor här längre, utan att jag bara är och hälsar på. Ska bli skönt att komma hem, men såklart så kommer jag att sakna alla här uppe.

Jag hoppas då att det inte blir något krångel på hemvägen och en massa förseningar.. Det är aldrig kul, men speciellt inte när man åker med hund. Blir tidig uppstigning imorgon för det ska packas och jag vet inte ens om julklappar och presenter och allt får plats?! Jösses.. Vi får väl se. Sen ska vi hinna handla till tåget, rasta mammas hund, äta lunch och ja, alla som känner mig vet att jag kommer att stressa ihjäl mig imorgon även om jag har gott om tid. Tåget går 14.36 och vi ska vara framme 4.55 på fredag morgon. Men nu är det kväller, blir stressad bara jag skriver allt jag ska göra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0