Nu blev det klart

Tog nån enkel gratisdesign och fixade om lite med egna bilder och sådär. Nu är jag så trött så ögonen snart går i kors, var skitmycket som skulle fixas ju, massa mer än vad jag trodde.. Trodde ju att det skulle vara enkelt ;) Är inte helnöjd men nu orkar jag inte nå mer, och headern kommer säkert bytas ut inom kort. Men detta får duga tills vidare! :) Fast tycker inte om att datum och sånt står högst upp i inlägget, är van vid att det brukar vara längst ner.. Så ska nog försöka flytta ner det också sen nån gång i framtiden haha.

Nu ska jag och Christoffer stoppa nått lätt i magen för jag är hungrig, åt nog för lite till middag. Sen rasta vovvsing och sen så ska jag göra ingenting. Men det kan gå bra det också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0