Nyårsafton igår

Spenderade nyårsafton hemma hos mamma med Christoffer och Ida, plus att vi var hundvakt för mamma var i byn. Lagade fläskfilé och potatisgratäng och åt chokladpudding till efterrätt, ville egentligen ha pannacotta men den var såklart slut haha.. :( Min vanliga otur! Ida drog iväg typ på tolvslaget och meningen var att jag och Christoffer också skulle dit en stund efter att Johanna och Jonte skulle ha kommit till mamma, men slutade med att Christoffer gick till dom en sväng istället och att Ida kom tillbaka för hon tyckte inte det var nå kul där hon var. Så vi blev hemma hela kvällen men det gick bra det ändå, massa prat och lite teve och sen somnade vi klockan tre :)




Hahah, vi shottade koskenkorva jordgubb och mjölk, mammas hund var bra sugen!!

Fick pussa världens finaste på tolvslaget och både somna och vakna bredvid honom så jag är nöjd! Hoppas på att 2012 blir ett grymmmmmt år! Till att börja med så fyller jag 20 år om tre (två) dagar. Det är helt galet, kan inte fatta att det här är mina sista dagar som tonåring, sen är jag tjugo år. Vart ska jag ta vägen i livet? Och en ännu större fråga: när blir jag egentligen vuxen? ;) För sååå himla stor känner jag mig inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0