Nyårslöften och sånt där

Fastän jag inte tror det så har jag alltid nyårslöften, varje år. Såna där som glöms bort några månader in på året och som bryts ändå. Men i år vill jag ha det annorlunda, i år ska jag gå all in. Har väl ungefär fyra nyårslöften, lite sådär spontant. Vissa är lite enklare än andra, men alltihopa vill jag uppnå och ska jag börja leva efter. Jag orkar inte skriva om dom, men de flesta ser jag fram emot att få uppfylla, andra ser jag ångestfyllt mot. Men 2012 är ett långt år, fastän jag vill ha några uppfyllda typ till sommaren ungefär, vad det känns nu. Men jag vill verkligen gå all in för alla mina nyårslöften i år, och den här gången har jag inte satt upp något som jag vet redan nu att jag aldrig kommer orka, utan sånt som jag verkligen måste eller vill.

Är dessutom lite småtaggad att komma hem, rensa gamla förrådet, rensa ena garderoben och fixa om därinne, bädda rent i sängen, shoppa nytt och fint på Ikea, fixa fina tavlor och hyllor osv, sätta upp spegeln..

Nattliga tankar, men det är då jag funkar som bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0