Nytt på skohyllan

Har fått två födelsedagspresenter redan igår, fastän jag inte har fyllt år ännu :) Fick pengar av mormor och morfar så jag har varit och köpt ett par nya springskor, har inte haft några på jag vet inte hur länge! Så nu är det bara att börja springa igen, har faktiskt längtat efter ett par nya skor, var mycket ute och sprang förut när jag ägde ett par.

Sen beställde mamma ett par nya vinterskor åt mig för jag råkade upptäcka att mina nuvarande var lite väl använda hehe... Så letade runt efter ett par och hittade, och de fick jag också igår. Så nu har jag två nya par på skohyllan, alltid kuuul!


Nike Air Max Moto+ 8 som springskor, och Björn Borg Woodford sneakers blev det!

Nästa inköp i skoväg måste bli ett par kilklackar, har velat ha hur länge som helst nu.. Men det får bli framtidens köp. Plus att jag vill ha löpartights och ny sportbh, för nu ska jag bli fit for fight till beachen 2012, eller ja det är värt ett försök iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0