Ont i magen hela dagen

Låg vaken till typ halv sju imorse för jag hade så sjukt ont i magen :( Hade ont i mellangärdet på nå vis, och det strålade ut i resten av magen och ibland i ryggen. Magen såg ut som en ballong och Christoffer var snäll och tryckte och masserade där det gjorde ont, då kändes det bättre. Han hämtade en tablett åt mig för vi hade kvar sen han hade ont i magen i somras och jag hoppades att det skulle hjälpa. Lyckades somna nån gång men vaknade i panik för att jag hade så ont. Men till slut klarade jag av att sova hela natten (morgonen). Fast har fortfarande lite småont i magen nu känner jag :(



Sitter just nu och kollar på Lyxfällan i mjukiskläder, undra om det finns nå skönare? Har stulit Christoffers tröja också, eller ja egentligen så är det ju Martins tröja men han har lånat den och nu har jag lånat den av han :P Nu tänkte jag rasta hunden en sväng igen och sen göra en kopp varm oboy och hoppas att det onda i magen sticker därifrån. Tror fan inte det finns något värre än att ha ont i magen, för det kan man liksom inte göra något åt.. Och sen så lär jag fundera på vad det får bli för nå till middag idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0