Städ-dag idag

Full fart idag! Började med att diska undan lite från gårkvällen, och sen fylla diskhon igen med massa kaffekoppar och grejs som alla lämnar efter sig i vardagsrummet. Sen har jag plockat ihop kläder, dammtorkat, rengjort brödrosten, micron, kaffepannan och hela kylskåpet. Torkat bord och plockat har jag också gjort. Och när Christoffer klev upp satte jag honom i arbete direkt :P Han fick diska resten, rengöra spisen och städa vid sin lilla datahörna. Och senare idag skulle han dammsuga och vika tvätt, så nu blir det rent och fint hemma!

Nu får vi snart besök och efter det ska vi gå ner på Tempo och köpa morötter och kanske något annat om det behövs. Funderar på vad jag ska göra innan dess, men det finns ju inget mer att städa så jag kanske bara ska sitta och ta det lugnt då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0