Stan, fika, hem

Idag drog vi iväg till stan som vi hade tänkt, men ärendena blev lite färre än vad planerat men det gjorde ingenting. Christoffer har ju tappat bort sin bankdosa, och en ny kostar 250 kr... Men han ska leta igenom bilen och se om den är där, annars vettetusan... Jag har då legat på golvet och letat överallt i hela lägenheten haha. Och här är den inte...

När vi hade gjort det vi skulle så kom Jesper och John och vi var först och köpte ett nytt headset till Christoffer och sen drog vi och fikade på Waynes coffee och satt där och surrade bra länge. Kladdkakan var så sjukt söt så den gick nästan inte att äta.. :P Efter det köpte vi lite godis till ikväll och sen hämtade Patric upp mig och C, körde hem mig och dom drog iväg på träning.
C har bogserat iväg bilen till Hedesunda där den ska stå för han och hans kompis ska skruva isär och se vad det är för fel på den. Som tur är så jobbar hans kompis på en bilskrot så han skulle ta hem grejer därifrån, då blir det ju inte lika dyrt. Men fortfarande kostar det en förmögenhet för oss, den där jäkla bilen.. Vi ska alltid ha sån otur!

Har ingen aning när C kommer hem, han skulle inte vara borta så länge sa han men den där pojken vet inte hur man håller tider eller så ;) Ska glo nått PH-avsnitt nu och sen bada badkar för jag har så äckligt ont i ryggen och det kanske hjälper om jag har tur.


Helt okej trött tjej, gammal bild men känner mig ungefär sådär just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0