Då var man lite ljusare i skallen

Mamma slingade mitt hår igår, och det tog bra mycket mer än vad jag hade räknat med! :) Nu är jag ju nästan lite blond, med lite silverschampo på det här så! Färgen är lite ojämn på vissa ställen tror jag men det får silverschampot fixa när jag kommer hem, just nu är det inte så noga.


Den övre bilden är före och den undre bilden är efter slingorna!
 
Hade tänkt att jag skulle dra lite mer slingor nästa gång jag kommer hem, alltså till jul, men eftersom att det tog såhär mycket så blir det inte så. Utväxten blir ju verkligen grotesk när jag har ljust hår, den ser helt svart ut.. Så nästa gång blir det någon mörkare färg, får fundera på vilken. Sugen på nån brun med lite rött i men det är så svårt att få bort sen. Och jag trivs allra bäst i väldigt mörkt hår men det blir det nog inte nästa gång, utan nån blandning mellan mörkt och ljust. Får väl se, det dröjer någon månad :) Nöjd såhär i alla fall, och blir nog mer nöjd när jag får sätta lite silverschampo i håret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0