En helg i Uppsala

Kom hem idag strax före två nån gång och möttes av en överlycklig hund. Helgen i Uppsala har varit jättetrevlig! På fredag när vi kom fram mötte pappa, Anne, Jonte och Johanna upp oss på stationen. Vi gick med pappa och Anne till hotellet och senare på kvällen var vi ute med Jonte och Johanna.
 
Christoffer i den alldeles för sköna sängen på fredagkväll
 
På lördag blev det frukost och sen sprang vi på stan på morgonen/förmiddagen. Jag hittade bara en tröja på New Yorker, som var på rea, men det spelade inte så stor roll. Sen köpte pappa och Jonte en ny telefon åt mig, en Sony Ericsson Xperia Ray. Det behövde jag verkligen :D Och nu slipper jag äntligen låna Christoffers telefon hela tiden för att kunna använda instagram, för min gamla telefon hittade ju aldrig senaste uppdateringen när den funkade. Den har 8 megapixlar så kameran är jättebra, nu försöker jag bara lära mig den! Men den här telefonen så känner jag att jag kan klara mig utan en iphone, för jag är nöjd.
 
Vi började fixa oss vid halv två eller tvåtiden tror jag, och jag stressade typ ihjäl mig. Tänkte locka håret med plattång men min plattång ville inte funka, så blev skitgrinig och fick inte ha mitt hår som jag ville. Men det spelade väl inte så stor roll eftersom det ändå inte var jag som gifte mig. Stressade så mycket att jag fick migrän, men tog med mig migräntabletter så det gick över när jag tog dom.
 

Adam och min fina kusin Charlotte!
 
Har fotat litegrann på bröllopet, men tänkte slänga upp bilderna på facebook :) Förutom att jag ser ut som en strandad valross så blev det några fina bilder. Jag måste verkligen börja ta hand om mig själv igen, önskar bara att jag kunde tänka så hela tiden, och inte bara ibland haha. Det var i alla fall jättetrevligt på bröllopet, kul när alla samlas!
 
Kommer inte ihåg när det blev hemgång riktigt, men vi gick till hotellrummet och bytte om och sedan till Jonte och Johannas rum och satt där och pratade tills klockan blev två, då blev det läggdags. Och idag har vi bara hunnit med frukost och packa och sen var det bara att bege sig till tågstationen.
 
Var hemma i lägenheten strax före två och mötte en överlycklig hund! Sen åkte vi till Christoffers jobb och hämtade upp Milo, hans chefs hund, som vi ska vara hundvakt åt till på fredag. Vi har just varit på kvällspromenad med hundarna för det är snart läggdags, jag är jättetrött och börjar bli lite allergisk. Vet inte om Milo är i nån fällperiod nu men det är hår överallt verkligen, så ska det fortsätta såhär så blir det nog en kämpig vecka (jag är ju hundallergiker), men vi lär dammsuga varje dag och så har vi borstat honom lite och ska fortsätta göra det lite då och då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0