En rubrik till måndagen

Hela blogg.se verkar ju ha haft allmänt damp idag men nu ser det rätt okej ut igen? Eller ja, bara ibland. Tänkte att jag skulle skriva några rader, har ju varit lite dålig på det sista tiden. Är hundvakt till Puma hela denna vecka (därför som jag kom upp hit från första början), för både mamma och Jonte jobbar förmiddag denna vecka. Kan ju dock inte sova hos mamma för blir så himla allergisk, så kommer att promma dit varje "morgon" (efter tio, vid halv elva) med Nova och rastar henne och är lite sällskap. Synd att jag ska bli så jäkla allergisk, men är inte vad vid henne nå mer som jag är med Nova, för Nova reagerar jag ju bara på när hon fäller, och ytterst sällan kanske nån gång ibland. Bara jag sköter medicinen så funkar det bra, och den sköter jag. 
 
Slänger upp fyra bilder från de senaste dagarna, så slipper det bli så mycket text:


Mina nya jeansleggings!


Nova i Sandviken här för någon dag sedan, typ i förrgår


Haha hundarna igår innan jag skulle färga håret

Idag har jag varit med Puma, sen hemma hos pappa tills på kvällen då jag och Ida for ut och raggade. Sen kom det världens ösregn och det regnar lite nu också. Insåg idag hur mycket jag saknar Christoffer, det kom bara sådär huxflux. Synd att inte han kunde vara med hit upp, saknar någon att kramas bredvid i sängen! Och allt annat också såklart, men det går nog fort så får jag krama om honom igen. Det är så bra att sakna varandra och kunna vara ifrån varandra ibland, även om det inte är världens roligaste grej så kan det faktiskt vara nyttigt :)
 
Ska stänga av datorn och lyssna lite på regnet nu innan jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0