Fredag!


Hundarna på promenad imorse

Idag vid ett-tiden for vi och lämnade Milo till hans familj som kommit tillbaka från semestern. Kommer nog kännas lite konstigt med bara en hund, även om vi bara hade honom här sedan i söndags. Men man vänjer ju sig rätt fort. Dock skönt att slippa allt jäkla hår, ska sluta gnälla på att Nova hårar ner överallt, för Milo var inte nådig ;) Dammsugat har vi gjort varje dag och jag är väldigt förvånad över att jag inte har legat däckat i allergichock hela veckan, men det var bara i söndags som jag var dålig. Skönt!


Allt med bilen lär fixas direkt, så C ligger på Volvoparkeringen och byter lampor haha..

När vi lämnat Milo så var vi på ÖoB, banken, Volvo och sen Dollar store innan vi åkte hem för att storstäda. Nu är det rent och fint överallt! Inte en enda Milo-tuss kvar. Men jag blev dålig som fasen när Christoffer dammsugade, så vi har vädrat överallt och nu börjar det kännas bättre. Christoffer och Henke bytte ju basar för någon dag sedan, så nu har vi rosa istället för svart haha.. Varför ska man klä lådorna i massa lurvtyg istället för att bara måla de i en färg? Har inte fattat det där än ja, men ser ändå helt okej ut.


Såhär ser det ut just nu mellan datorn och teven
 
Nu ska jag nog slå igång ugnen så man får lite mat i magen, vi käkade ingen frukost heller idag så det börjar kännas. Och så ska jag glo på dagens PH-avsnitt medan jag väntar på middagen, sen skulle vi till stan igen och köpa nå kablar till bilen tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0